Στόχος: Η επένδυση στο brand name της ελληνικής διατροφής
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων:
Η επένδυση στο brand name της ελληνικής διατροφής σε συνδυασμό με την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές είναι οι προτεραιότητες του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, όπως ανέφερε ο αρμόδιος υπουργός, Σπήλιος Λιβανός, σε διαδοχικές συσκέψεις με εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης και συνεταιριστικών οργανώσεων στην Έδεσσα.
«Κεντρικός άξονας της πολιτικής μας είναι η ελληνική διατροφή, τόσο σε σχέση με την εξαγωγή των προϊόντων και την προστιθέμενη αξία που μπορεί να έχουν όσο και με την ιστορία μας, τον πολιτισμό μας, την υγεία και τον τουρισμό μας. Σε αυτό θα επενδύσουμε και κάθε ιδέα που συνδέει την τοπικότητα των προϊόντων με αυτόν τον στόχο για μας είναι καλοδεχούμενη», τόνισε ο κ. Λιβανός.
Κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε με τον επικεφαλής της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας, Ιορδάνη Τζαμτζή, τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας του νομού, Διονύση Σταμενίτη και Βασίλη Βασιλειάδη, καθώς και με τους επικεφαλής της τοπικής αυτοδιοίκησης, ο υπουργός σημείωσε πως «η Πέλλα ανοίγει τον δρόμο με τις δυναμικές καλλιέργειες που έχει και με την καθετοποίηση της παραγωγής που κάνει».
Παράλληλα ο κ. Λιβανός δεσμεύτηκε για τη δημιουργία ενός νέου πλαισίου λειτουργίας των ΤΟΕΒ εντός του έτους, υπογραμμίζοντας ότι αποτελεί κυβερνητική προτεραιότητα ο εκσυγχρονισμός των δικτύων άρδευσης και η κατασκευή φραγμάτων, ενώ επεσήμανε ότι τα μεγαλύτερα αρδευτικά έργα εντάσσονται στο Ταμείο Ανάκαμψης.
Μιλώντας για τους συνεταιρισμούς, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων επανέλαβε την πολιτική της κυβέρνησης να δώσει κίνητρα για τη ενίσχυσή τους, καθώς, όπως είπε, «μόνο μέσα από τη συνένωση δυνάμεων μπορεί να αντιμετωπιστούν τα μεγάλα προβλήματα του αγροτικού κόσμου και να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα ελληνικά προϊόντα».
ΑΠΕ/ΜΠΕ