Μουντιάλ και… μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κατάρ 2022:
Το παγκόσμιο κύπελλο του 2022, που ολοκληρώθηκε στο Κατάρ με θριαμβεύτρια την Αργεντινή, σχεδόν… μονοπώλησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς κατά τη διάρκειά του, αναρτήθηκαν 113.136.540 μηνύματα, αριθμός κατά 60% μεγαλύτερος σε σχέση με το Μουντιάλ του 2018.
Μόνο κατά τη διάρκεια του τελικού, κατεγράφησαν 25,9 εκατομμύρια αναρτήσεις, ενώ με περισσότερα από δέκα εκατομμύρια μηνύματα, υποδέχθηκαν οι ποδοσφαιρόφιλοι την παρουσία του νοτιοκορεάτη καλλιτέχνη, Jungkook, στην τελετή έναρξης της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης.
Τα συγκεκριμένα στοιχεία, ανακοινώθηκαν από το εργαλείο παρακολούθησης «Visibrain», ενώ όπως έγινε γνωστό, ο Κιλιάν Μπαπέ, έλαβε τα περισσότερα αιτήματα με 9,2 εκατομμύρια δημοσιεύσεις, ενώ σε εθνικό επίπεδο, στην κορυφή του ενδιαφέροντος βρέθηκε η Αργεντινή με 41,3 εκατομμύρια μηνύματα, ξεπερνώντας τη Γαλλία (20,3 εκατομμύρια) και τη Βραζιλία (9,1 εκατομμύρια).
Και με εξαίρεση τον τελικό Αργεντινή-Γαλλία, ο προημιτελικός ανάμεσα στο Μαρόκο και την Πορτογαλία, ήταν ο αγώνας που… συζητήθηκε περισσότερο, με 1.048.827 μηνύματα.