Συναίσθημα στην επιχειρηματικότητα. Υπάρχει;
Κυριακή στις 18:00- Νέο επεισόδιο Marketing in Practice παραγωγής του SBC:
Οι επιχειρηματίες είναι και άνθρωποι ως εκ τούτου δρουν και κυρίως αντιδρούν. Τα συναισθήματα είναι κύριο χαρακτηριστικό της ανθρώπινης υπόστασής μας και είναι φυσικό να εμφανίζονται (άλλοτε διακριτικά και άλλοτε εντονότερα) στην επαγγελματική μας καθημερινότητα. Οι συναισθηματικές εκφράσεις, η διαχείρισή τους και γενικότερα η Συναισθηματική Νοημοσύνη ενός επιχειρηματία μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία ή αποτυχία του.
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την ψυχολόγο – κοινωνική ερευνήτρια Αγνή Μαριακάκη, συζητούν για τα συναισθήματα που υπάρχουν ή γεννιούνται κατά την επιχειρηματικότητα δραστηριότητα και πως αυτά μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις μας.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Τι ορίζουμε ως συναισθηματική προσωπικότητα και συναισθηματική νοημοσύνη; – Στον επαγγελματικό και επιχειρηματικό κόσμο, υπάρχει τελικά συναίσθημα; – Επιτρέπεται να τα δείχνουμε; – Πως μπορούμε να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματά μας; – Τι μας εμποδίζει από το να τα εντοπίσουμε εύκολα; – Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η διαχείριση των συναισθημάτων μας για την δική μας ισορροπία και κατ’ επέκταση στην αποτελεσματική επαγγελματική μας καθημερινότητα; – Πώς σχετίζεται η συναισθηματική νοημοσύνη με την κερδοφορία μιας επιχείρησης; – Ποιος ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης για αποτελεσματική ηγεσία; – Η ενσυναίσθηση είναι ένας καλός τρόπος για αποτελεσματικές διαπραγματεύσεις; – Πώς τα συναισθήματα καθορίζουν τις επιλογές μας; – Το συναίσθημα εκπαιδεύεται; και πολλά άλλα!
Παράλληλα ο επιχειρηματίας – ιδιοκτήτης Κομμωτηρίων Γιώργος Σαββίδης, μας παρουσιάζει τη διαχείριση των συναισθημάτων εντός του επιχειρηματικού περιβάλλοντος στην πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας μας εισάγει στην έννοια της συναισθηματικής κουλτούρας μιας επιχείρησής.