Restart στον τουρισμό με προωθητικές δράσεις σε Ευρώπη και Αμερική
Άνοιγμα από τον δήμο Θεσσαλονίκης :
Μεγάλη ανταπόκριση στην Ευρώπη αλλά και στην Αμερική συνάντησαν οι προτάσεις του Τμήματος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης σχετικά με όσα έχει να προσφέρει η Θεσσαλονίκη στους επισκέπτες της, στο πλαίσιο της στρατηγικής για την επόμενη μέρα στον τουρισμό.
Συγκεκριμένα, στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου (ΙΤΒ), η οποία πραγματοποιήθηκε μέσα Μαρτίου, το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Convention Bureau εργάστηκαν για την από κοινού προώθηση της πόλης ως ιδανικού προορισμού αλλά κι ως ασφαλούς συνεδριακού κέντρου της Ευρώπης, επιτυγχάνοντας ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα.
Μέσα από διαδικτυακές Β2Β συναντήσεις με bloggers, instagramers, youtubers και influencers από Αυστρία, Γερμανία, Αγγλία και Αμερική (αγορές στόχοι για τη Θεσσαλονίκη) παρουσίασαν με μεγάλη επιτυχία τη Θεσσαλονίκη ως μια πόλη με ανοιχτούς ορίζοντες, η οποία είναι έτοιμη να αλλάξει, για να υποδεχτεί τη νέα γενιά τουριστών.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης συμμετείχε και στο διεθνές συνέδριο του Δικτύου European Cities Marketing, του οποίου είναι μέλος. Στο συνέδριο πήραν μέρος 550 στελέχη τουρισμού από 80 ευρωπαϊκές πόλεις καθώς και σημαντικά στελέχη μεγάλων ευρωπαϊκών και αμερικανικών οργανισμών διαχείρισης προορισμού. Στο εν λόγω συνέδριο παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές που ακολουθούν μεγάλες πόλεις για την επόμενη μέρα στον τουρισμό, ενώ εκφράστηκαν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις για την αναμόρφωση του τουρισμού, την ανάκαμψη της οικονομίας και τις νέες τάσεις προτίμησης των μελλοντικών ταξιδιωτών.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην αναγνώριση της επικείμενης μεταστροφής των τουριστών στην αειφορία και στην πράσινη συνείδηση. Παρουσιάστηκαν καινοτόμες λύσεις για τη χαρτογράφηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των πόλεων, για την υιοθέτηση νέων στρατηγικών και για την αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων και ευκαιριών που προκύπτουν από την πανδημία.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης υποστήριξε ότι τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι πόλεις πρέπει να εμπνέουν εμπιστοσύνη στους επισκέπτες τους και να δημιουργούν masterplans, ώστε να γίνεται οργανωμένα η προσέλκυση τουριστών από διαφορετικά target groups.