“Κόκκινη κλωστή” για την Παγκόσμια Μέρα Αιμορροφιλίας
Η 17η Απριλίου:
Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας, της 17η Απριλίου, συνεχίζεται για τέταρτη χρονιά η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή». Η καμπάνια ξεκίνησε ως μια μία πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi. Στόχος της καμπάνιας, είναι η ενδυνάμωση των αιμορροφιλικών ασθενών, η παρότρυνσή τους να διευρύνουν τα όριά τους, αλλά και η ενημέρωση για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της νόσου τους.
Η ιστορία ξετυλίγεται με τη βοήθεια της «κόκκινης κλωστής», η οποία συμβολίζει το αίμα, και πρωταγωνιστή τον αιμορροφιλικό ασθενή. Με μία συμβολική κίνηση -το τράβηγμα της κλωστής- ο αιμορροφιλικός ασθενής απελευθερώνεται από τους περιορισμούς και επαναπροσδιορίζει τα όριά του. Η καμπάνια, περιγράφει τους συνεχείς περιορισμούς και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που ζουν με αιμορροφιλία, σε κάθε πτυχή της ζωής τους.
Η «Κόκκινη Κλωστή» ξεκίνησε το ταξίδι της τον Απρίλιο του 2019 με τρία videos και κεντρικό μήνυμα «Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου» και συνεχίστηκε το 2020 με δύο ακόμα videos και τα ηχηρά μηνύματα «Τώρα ο φόβος είναι πίσω σου. Ο κόσμος μπροστά!» και «Μην αφήνεις τον πόνο να σε απομονώσει. Αντιμετώπισέ τον!». Το μήνυμα της καμπάνιας «Ελευθερία είναι εσύ να καθορίζεις τα όριά σου. Τώρα μπορείς!», «ταξίδεψε» και το 2021 τονίζοντας πως με τη σωστή ενημέρωση και την κατάλληλη θεραπεία ο αιμορροφιλικός ασθενής μπορεί πλέον να διεκδικήσει μία καλύτερη ζωή, απαλλαγμένη από τα «Πρόσεχε!» και τα «Μη!».
Φέτος, ο στόχος της καμπάνιας είναι να υπενθυμίσει τα μηνύματά της, ενθαρρύνοντας και στηρίζοντας ακόμη περισσότερο τους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία, ώστε να ενημερώνονται συνεχώς για τις εξελίξεις στη διαχείριση του πόνου με απώτερο σκοπό μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
O Άρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο & τη Μάλτα, αναφερόμενος στην καμπάνια δήλωσε: «Η καμπάνια “Κόκκινη Κλωστή” αποτυπώνει τη φιλοσοφία του “Liberate Life”, του οράματος της Sobi για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία. Η πρωτοβουλία της Sobi για την υλοποίηση της ενημερωτικής καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή», με τη συνεργασία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, αποδεικνύει έμπρακτα την αφοσίωσή μας στους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία και την επικέντρωσή μας στη διαρκή βελτίωση της ποιότητας ζωής τους».
ΑΠΕ/ΜΠΕ