Νέο επεισόδιο “Marketing in Practice” Κυριακή 1/5 στις 18:00
«Οι κρίσεις ως επιχειρηματική ευκαιρία»:
Οι κρίσεις κάθε είδους επηρεάζουν αναμφίβολα την επαγγελματική μας καθημερινότητα και δημιουργούν αναρίθμητα προβλήματα. Οι millennials – στα πιο παραγωγικά τους χρόνια – βίωσαν μια ισχυρή οικονομική κρίση, μια πανδημία, και τώρα ζουν έναν πόλεμο πολύ στη Χώρα μας και ποιος γνωρίζει τι ακόμα θα ζήσουμε στο μέλλον. Μια γενιά που έμαθε να ζει σε καταστάσεις κρίσεις αλλά να προσπαθεί, να ελίσσεται και να δημιουργεί.
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την Σύμβουλο ψυχικής υγείας – Ψυχοθεραπεύτρια Έττυ Βαρούχ, συζητούν για το πώς οι κρίσεις (κάθε είδους) μπορούν να αποτελέσουν μια επιχειρηματική ευκαιρία!
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: -Τι ορίζουμε ως κρίση στην ζωή ενός ανθρώπου; – Πως περιγράφεται η ψυχική κατάσταση ενός ατόμου σε κατάσταση κρίσης; – Πως μπορούμε να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματα μας με επιτυχία; – Πως μπορεί να εμποδιστεί η αποτελεσματικότητά μας στην επαγγελματική μας ζωή; – Πως πρέπει να λαμβάνουμε επιχειρηματικές αποφάσεις σε περίοδο κρίσης; – Πως επηρεάζονται οι επαγγελματικές μας σχέσεις σε καταστάσεις κρίσης; – Με ποιον τρόπο μπορούμε να κρατάμε τις ισορροπίες με τους γύρω μας; – Με ποια τεχνική μπορούμε αποφύγουμε τα εμπόδια που προκαλεί μια κατάσταση κρίσης; -Κάθε κρίση συνήθως οδηγεί σε αλλαγές. Πόσο δύσκολο είναι να δεχτούμε την αλλαγή; Πως πρέπει να την αντιμετωπίζουμε; – Για ποιους λόγους μια κρίση μπορεί να θεωρηθεί ευκαιρία; και πολλά άλλα!
Παράλληλα ο Digital Strategist Δημήτρης Κονταράκης μας μιλάει για την αντιμετώπιση των επιχειρηματικών κρίσεων στην πράξη.
Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τις καταναλωτικές γενιές και της σχέση τους με την επιχειρηματικότητα και το μάρκετινγκ.