Νέο επεισόδιο “Marketing in practice”
Κυριακή 21/11/2021 στις 18:00:
Θέμα: Διαχείριση Προσωπικών Δεδομένων στις επιχειρήσεις
Νέο επεισόδιο (Νο 143) της εκπομπής Marketing in Practice παραγωγής του SBC
To GDPR είναι ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων με ημερομηνία υποχρεωτικής εφαρμογής του την 25η Μαΐου 2018 όπου πολλά πράγματα άλλαξαν στις επιχειρήσεις. Πλέον έχουν θεσπιστεί κανόνες που προστατεύουν τους ιδιώτες αλλά και δημιουργούν δικλείδες ασφαλείας για τις επιχειρήσεις. Το GDPR είναι μια δεσμευτική νομοθετική πράξη που εφαρμόζεται άμεσα σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ, χωρίς να είναι απαραίτητες τοπικές νομοθετικές πράξεις.
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Δικηγόρο – Διαμεσολαβητή & Πιστοποιημένο Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) Δημήτρη Μπούκα, συζητούν για τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων σήμερα στις επιχειρήσεις.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Τι είναι τo GDPR; – Τι σημαίνει «προσωπικά δεδομένα» και τι «επεξεργασία αυτών» σύμφωνα με το GDPR; –Σε ποιες καθημερινές επιχειρηματικές δράσεις εφαρμόζεται ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων; – Αφορά μια μικρομεσαία επιχείρηση το GDPR; – Ποια είναι τα προσωπικά δεδομένα και ποια τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα; – Πως η δυσκολία συλλογής αυτών εμποδίζει το σύγχρονο μάρκετινγκ που απαιτεί hyper personalization; – Ποιες είναι οι Επιπτώσεις μη συμμόρφωσης για τις επιχειρήσεις; – Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες δυσκολίες που συναντούν οι επιχειρήσεις στην προστασία των δεδομένων; -Ποια είναι τα δικαιώματα των χρηστών με το GDPR; -Υπάρχουν επιχειρησιακά οφέλη από το GDPR ; -Μια επιχείρηση μπορεί να βρει τηλεφωνά και emails άλλων επιχειρήσεων που είναι δημοσιευμένα στο internet και να αποστείλει ενημερωτικό/πωλησιακό υλικό; – Τι είναι ο DPO και ποτέ χρειάζεται; και πολλά άλλα!
Παράλληλα ο Aσφαλιστικός Διαμεσολαβητής Γιώργος Κωνσταντινίδης, μας παρουσιάζει την Διαχείριση Προσωπικών Δεδομένων στην Πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει 9 σημαντικούς άξονες για την Τήρηση Προσωπικών Δεδομένων σε μια μικρομεσαία επιχείρηση.