Marketing in practice σήμερα Παρασκεύη στις 19:00
Στη Δίον Τηλεόραση :
Μια εκπομπή αφιερωμένη στο marketing και τις διάφορες μορφές του.
Το Δελτίο Τύπου της σημερινής εκπομπής που θα προβληθεί στις 19:00 από τη συχνότητα της Δίον τηλεόρασης.
“Θέμα: Influencer Μάρκετινγκ – η νέα τάση”
Νέο επεισόδιο (Νο 132) της εκπομπής Marketing in Practice παραγωγής του SBC
Με την αύξηση της χρήσης των κοινωνικών δικτύων εμφανίστηκε μια νέα κατηγορία opinion leaders: οι influencers. Άλλοι πετυχημένοι, άλλοι λιγότερο. Σίγουρα έχουν χτίσει μια ειλικρινή επικοινωνία και σχέση με το κοινό τους, παρέχοντας ποιοτικό (;) περιεχόμενο με σταθερή συχνότητα. Οι επιχειρηματίες αναρωτιούνται πώς μπορούν (και εάν αξίζει) να τους χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά, προσπαθούν να προσδιορίσουν τους στόχους της συνεργασίας και να ορίσουν ένα επιτυχημένο μηχανισμό μετατροπής του κοινού των influencers προς στην δίκη τους επιχείρηση. Εξάλλου ο στόχος είναι ένας: να χρησιμοποιήσουμε το κοινό που έχει ήδη χτίσει κάποιος άλλος, προωθώντας έμμεσα τα δικά μας προϊόντα και υπηρεσίες.
Στο νέο επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την επίκουρη Καθηγήτρια Επικοινωνίας Ζωζέτα Μηλιοπούλου, συζητούν για τη νέα τάση στο μάρκετινγκ, το influencer marketing και πώς αυτό ενισχύει ή αλλάζει την στρατηγική προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Τι είναι το influencer marketing; Πως αυτό είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα social media; – Ποια η ιστορία του influencer marketing; – Τι χαρακτηριστικά έχει ένας καλός influencer; – Ποια τα είδη των influencers; – Πως επιλέγουμε τον κατάλληλο influencer για την επιχείρησή μας; – Σε ποια ήδη επιχειρήσεων ταιριάζουν; – Τι πρέπει να περιμένουμε στη συνεργασία με έναν influencer; – Ποιος είναι ο κύκλος «ζωής» ενός influencer; και πολλά άλλα.
Παράλληλα η επιχειρηματίας & ιδιοκτήτρια Ινστιτούτου Αισθητικής Έφη Λαψανά από την Κέρκυρα, μας εξηγεί στην πράξη πώς χρησιμοποίησε με επιτυχία τοπικούς influencers και αύξησε τον τζίρο της. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τα είδη του content που ταιριάζουν στη social media στρατηγική μιας ΜμΕ επιχείρησης.“