Marketing in Practice: Προσεγγίστε online & αποτελεσματικά νέους πελάτες
Κάθε Παρασκευή στις 7:00 στη Δίον Τηλεόραση :
Το Δελτίο Τύπου της εκπομπής:
Το σύγχρονο Β2Β sales funnel απαιτεί το findability όλων των επαγγελματιών και των επιχειρήσεων περισσότερο από ποτέ. Η επιτακτική ανάγκη σωστής και δομημένης παρουσίας online δημιουργεί ένα ακόμα touch point (ίσως το πιο ισχυρό σήμερα) με τους υποψήφιους πελάτες μας. Η προσέγγισή τους online είναι μεν εύκολη αλλά όχι πάντα αποδοτική. Ποια τα μυστικά για να αυξήσουμε την επιρροή μας και να τους φέρουμε πιο κοντά σ’ εμάς, στα προϊόντα και στις υπηρεσίες μας;
Στο νέο επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την Linkedin Trainer – Σύμβουλο Καριέρας Έθελ Αγγελάτου, συζητούν για πώς μπορεί να πετύχει η εύρεση νέων πελατών online, κυρίως μέσα από την πλατφόρμα του Linkedin.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Πόσο σημαντική είναι η δικτύωση για έναν επαγγελματία; – Τι πρέπει να προσέχουμε στο Linkedin; – Ποια η διαφορά προφίλ και εταιρικής σελίδας; -Πρέπει η μικρομεσαία επιχείρηση να έχει LinkedΙn page; – Ποια πρέπει να είναι τα χαρακτηριστικά του σωστού περιεχομένου μια σελίδας και ενός προφίλ στο Linkedin; – Με ποιον τρόπο μπορούμε να προσεγγίσουμε έναν πελάτη online; – Υπάρχει τρόπος να αυξήσουμε το κύρος μας online ώστε να μεγιστοποιήσουμε την δεκτικότητα του δυνητικού πελάτη; – Μπορεί ένας επιχειρηματίας να διαχειριστεί μόνος του το LinkedIin και με ποια μεθοδολογία; και πολλά άλλα.
Παράλληλα o Εμπορικός Διευθυντής & Επιχειρηματίας Παύλος Ακριτίδης, μας εξηγεί στην πράξη πώς η επιχείρησή του προσεγγίζει με επιτυχία νέους πελάτες online. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας προτείνει 6 βήματα για την ενίσχυση του επαγγελματικού σας προφίλ.