Καινούριο Επεισόδιο “Marketing in Practice”
Παρασκευή 2/7/2021 στις 19:00 :
Καθημερινά τα feed μας στα κοινωνικά δίκτυα κατακλύζονται από άρθρα, videos, podcasts, quotes, διαγωνισμούς, ατάκες, lives (και όχι μόνο) με στόχο να μας τραβήξουν την προσοχή. Όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στα Social Media, είτε με τη βοήθεια ειδικών είτε με τις γνώσεις του επιχειρηματία, προσπαθούν να κερδίσουν το μερίδιο που τους ανήκει στον online κόσμο με στόχο την προσέλκυση πελατών. Πόσο εύκολο είναι όμως αυτό σήμερα; Ποια είναι τα μυστικά που κάνουν το περιεχόμενο (content) ενδιαφέρον και διαφορετικό;
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Strategy & Content Director Βασίλη Σταθόπουλο, συζητούν για το Περιεχόμενο στα Social Media & τα μυστικά επιτυχίας στο μάρκετινγκ μέσω αυτών.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: -Τελικά μπορούμε να πουλήσουμε χρησιμοποιώντας τα Social Media; – Ποια η σημασία της δημιουργίας κοινότητας πελατών (community) για μια επιχείρηση; – Content is the King. Εξακολουθεί και θα εξακολουθεί να ισχύει; – Ποιες είναι οι σύγχρονες δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας επιχειρηματίας στην διαχείριση των κοινωνικών του δικτύων; – Για να μπορέσει ένας επιχειρηματίας να γίνει σωστός χρήστης των Social Media πρέπει να «το έχει» ή μπορεί να εκπαιδευτεί; – Για ποιους λόγους η δημιουργία πρωτογενούς περιεχομένου αποτελεί το μεγαλύτερο εμπόδιο για την επιτυχία; – Με ποιες τεχνικές μπορούμε να δημιουργήσουμε ενδιαφέρον περιεχόμενο;- Ποιες μπορούν να γίνουν οι πηγές έμπνευσής μας; – Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει να post για ξεχωρίσει; και πολλά άλλα.
Παράλληλα ο Χρήστος Κοτσακάς, Δημοσιογράφος & Αρχισυντάκτης epixeiro.gr, μας παρουσιάζει την δημιουργία online περιεχομένου από την δημοσιογραφική σκοπιά. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει το checklist για επιτυχημένα posts στα κοινωνικά δίκτυα.