ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Πιλοτική πεζοδρόμηση της Νίκης την Κυριακή 22 Ιουνίου

    Διεύθυνηση Τροχαίας:

  • Με την 1η πτήση στη Σμύρνη ο Στέλιος Αγγελούδης

    Αοοδέχθηκε την πρόσκληση του ομολόγου του Δρ. Cemil Tugay:

  • Σκληρή απάντηση Έλενας Κουντουρά και Ημικύκλιου στην κοινή θέση του Συμβουλίου για τη μείωση αποζημιώσεων στους επιβάτες προβληματικών πτήσεων

    Ευρωκοινοβούλιο:

  • Για τις δηλώσεις του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη σχετικά με την ανάπλαση της ΔΕΘ

    Σχόλιο του ΚΚΕ:

  • Την Πέμπτη, 26 Ιουνίου, η μουσικοχορευτική παράσταση «Γη και Μάνα: Οι Ρίζες του Είναι»

    «Πολιτιστικό Καλοκαίρι» Δ. Ωραιοκάστρου - «Μακεδνός»:

  • Διαμαρτυρία Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης για νέα μηνιαία επιβάρυνση επιχειρήσεων

    Θα τεθεί σε ισχύ από 1ης Αυγούστου 2025:

  • Η πρόταση για το Μητροπολιτικό Πάρκο & το Ιστορικό Εκθεσιακό Κέντρο της ΔΕΘ

    Διήμερο εκδηλώσεων::

  • Το ΕΚΘ στο πλευρό εργαζομένων που διώκονται επειδή διεκδίκησαν τα χρήματά τους!

    Στο Αυτόφωρο για τα αυτονόητα:


    • Don't miss new videos
      Sign in to see updates from your favourite channels


Dion TV Dion TV Dion TV
Floroil
MrGadget
Dion TV Dion TV Dion TV
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
      • ΞΥΠΝΑΜΕ ΜΑΖΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΖΙ

      • ΕΝ ΒΕΡΟΙΑ

      • ΑΝΩ ΚΑΤΩ

      • ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

      • ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ

      • ΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΣΑΣ

      • ΜΑΖΙ

      • Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ

      • Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

      • ΩΣ ΠΟΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ;

      • Ο ΠΑΛΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

      • ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ

      • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

      • Ο Δήμος Κιλκίς για το Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2025 |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί
        16:27

        Ο Δήμος Κιλκίς για το Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2025 |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί

        Επιτακτική η ανάγκη Ποιοτικής Εκπαίδευσης για την Αειφορία |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί
        13:58

        Επιτακτική η ανάγκη Ποιοτικής Εκπαίδευσης για την Αειφορία |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί

        Ένα εργαστήρι ζωγραφικής μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί
        08:09

        Ένα εργαστήρι ζωγραφικής μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί

        Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2025 στο Δήμο Ωραιοκάστρου |19/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί
        19:12

        “Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2025” στο Δήμο Ωραιοκάστρου |19/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 16/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 16/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 13/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 13/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 12/06/25
        27:20

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 12/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 11/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 11/06/25

        Ο Ιωάννης Σακκάς – Πρώην Εισαγγελέας στο¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | 20/06/2025
        01:01:43

        Ο Ιωάννης Σακκάς – Πρώην Εισαγγελέας στο¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | 20/06/2025

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 16/06/2025
        50:52

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 16/06/2025

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 10/06/2025
        54:30

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 10/06/2025

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 06/06/2025
        44:45

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 06/06/2025

        Πολιτικός Ρομαντισμός| 18/06/2025
        47:57

        Πολιτικός Ρομαντισμός| 18/06/2025

        Αρχαία Τραγωδία: η γένεση και η εξέλιξή της | Φιλοσοφικοί Διάλογοι | 30/05/2025

        Αρχαία Τραγωδία: η γένεση και η εξέλιξή της | Φιλοσοφικοί Διάλογοι | 30/05/2025

        Αλεξάνδρα Δεληγιώργη: Ο Χάιντεγκερ ως μεταφυσικός του μηδενισμού  | 23/05/2025
        51:21

        Αλεξάνδρα Δεληγιώργη: Ο Χάιντεγκερ ως μεταφυσικός του μηδενισμού | 23/05/2025

        Σωτηρία Τριαντάρη: Επικοινωνία και Ηγεσία σήμερα | 09/05/2025
        54:29

        Σωτηρία Τριαντάρη: Επικοινωνία και Ηγεσία σήμερα | 09/05/2025

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ  – Κοκόνια Θεσσαλονίκης, η 19η Κοκονοσυνάντηση – Μαρία Σγούρου Ψυχολόγος
        25:56

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ – Κοκόνια Θεσσαλονίκης, η 19η Κοκονοσυνάντηση – Μαρία Σγούρου Ψυχολόγος

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ  – YORKSHIRE
        21:53

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ – YORKSHIRE

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ – ΘΕΜΗΣ ΦΟΥΣΙΑΣ εκπαιδευτής σκύλων – ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΡΙΒΑΚΟΥ ψυχολόγος
        30:19

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ – ΘΕΜΗΣ ΦΟΥΣΙΑΣ εκπαιδευτής σκύλων – ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΡΙΒΑΚΟΥ ψυχολόγος

        Η κ. Ειρήνη Παπαλέξη και η Λίλα – Ο κ. Κωνσταντίνος Χριστόπουλος εκτροφείο Κοκονιών Sogno Greco
        25:16

        Η κ. Ειρήνη Παπαλέξη και η Λίλα – Ο κ. Κωνσταντίνος Χριστόπουλος εκτροφείο Κοκονιών Sogno Greco

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Γλυκό του κουταλιού αχλαδόμηλο | 16/02/24
        20:20

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Γλυκό του κουταλιού αχλαδόμηλο | 16/02/24

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Ντολμαδάκια γιαλαντζί | 23/02/24

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Ντολμαδάκια γιαλαντζί | 23/02/24

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Γκιόσες με κιμά και τυρί μπάτσο | 02/02/24

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Γκιόσες με κιμά και τυρί μπάτσο | 02/02/24

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Κόκκορας γεμιστός | 29/12/24
        22:29

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Κόκκορας γεμιστός | 29/12/24

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 18/06/2025
        47:31

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 18/06/2025

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 11/06/2025
        50:54

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 11/06/2025

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 04/06/2025
        45:29

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 04/06/2025

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 28/05/2025
        55:18

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 28/05/2025

        Η Φωνή Σου | 28/03/2025

        Η Φωνή Σου | 28/03/2025

        Η Φωνή Σου | 05/03/2025
        47:19

        Η Φωνή Σου | 05/03/2025

        Η Φωνή Σου | 31/01/2025

        Η Φωνή Σου | 31/01/2025

        Screenshot_1
        54:31

        Η Φωνή Σου | 17/01/2024

        Η Αλήθεια της Πόλης | 11/06/2025
        01:05:33

        Η Αλήθεια της Πόλης | 11/06/2025

        Η Αλήθεια της Πόλης | 21/05/2025
        01:11:28

        Η Αλήθεια της Πόλης | 21/05/2025

        Η Αλήθεια της Πόλης | 07/05/2025
        01:06:38

        Η Αλήθεια της Πόλης | 07/05/2025

        Η Αλήθεια της Πόλης | 30/04/2025
        01:19:05

        Η Αλήθεια της Πόλης | 30/04/2025

        Ως Πότε Συμπολίτες; | 05/05/2025

        Ως Πότε Συμπολίτες;  |  28/04/2025
        58:54

        Ως Πότε Συμπολίτες; | 28/04/2025

        Ως Πότε Συμπολίτες;  |  21/04/2025
        50:53

        Ως Πότε Συμπολίτες; | 21/04/2025

        Ως Πότε Συμπολίτες;  |  14/04/2025
        53:02

        Ως Πότε Συμπολίτες; | 14/04/2025

        Οι αντιδράσεις των οδηγών ταξί για τον νέο ΚΟΚ | 06/06/25 |
        19:18

        Οι αντιδράσεις των οδηγών ταξί για τον νέο ΚΟΚ | 06/06/25 |

        Οι προκλήσεις για τα μικρά και ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία στη Θεσσαλονίκη | 06/06/25 |
        24:15

        Οι προκλήσεις για τα μικρά και ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία στη Θεσσαλονίκη | 06/06/25 |

        Πώς πρέπει να γίνεται το κλάδεμα δέντρων στη Θεσσαλονίκη; | 06/06/25 |
        18:35

        Πώς πρέπει να γίνεται το κλάδεμα δέντρων στη Θεσσαλονίκη; | 06/06/25 |

        Μεγάλη συνεργασία για την προστασία του περιβάλλοντος | 06/06/25 |
        19:49

        Μεγάλη συνεργασία για την προστασία του περιβάλλοντος | 06/06/25 |

        Κοντά στους Αγρότες | 27/06/24

        Κοντά στους Αγρότες | 27/06/24

        Κοντά στους Αγρότες | 22/06/24
        56:14

        Κοντά στους Αγρότες | 22/06/24

        Κοντά στους Αγρότες | 15/06/24
        58:57

        Κοντά στους Αγρότες | 15/06/24

        Κοντά στους Αγρότες | 12/06/24
        58:06

        Κοντά στους Αγρότες | 12/06/24

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΟΥ ΒΕΛΟΥΣ Α ΜΕΡΟΣ 15-12-2019
        28:48

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΟΥ ΒΕΛΟΥΣ Α ΜΕΡΟΣ 15-12-2019

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΟΥ ΒΕΛΟΥΣ Β ΜΕΡΟΣ 15-12-2019
        23:04

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΟΥ ΒΕΛΟΥΣ Β ΜΕΡΟΣ 15-12-2019

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ ΜΑΡΙΝΗΣ 14-12-2019
        28:09

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ ΜΑΡΙΝΗΣ 14-12-2019

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΛΑΝΤΗ 05-05-2019
        25:19

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΛΑΝΤΗ 05-05-2019

  • LIFESTYLE
  • LIVE NOW!
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV
Dion TV Dion TV Dion TV
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
      • ΞΥΠΝΑΜΕ ΜΑΖΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΖΙ

      • ΕΝ ΒΕΡΟΙΑ

      • ΑΝΩ ΚΑΤΩ

      • ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

      • ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ

      • ΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΣΑΣ

      • ΜΑΖΙ

      • Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ

      • Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

      • ΩΣ ΠΟΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ;

      • Ο ΠΑΛΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

      • ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ

      • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

      • Ο Δήμος Κιλκίς για το Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2025 |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί
        16:27

        Ο Δήμος Κιλκίς για το Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2025 |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί

        Επιτακτική η ανάγκη Ποιοτικής Εκπαίδευσης για την Αειφορία |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί
        13:58

        Επιτακτική η ανάγκη Ποιοτικής Εκπαίδευσης για την Αειφορία |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί

        Ένα εργαστήρι ζωγραφικής μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί
        08:09

        Ένα εργαστήρι ζωγραφικής μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης |20/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί

        Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2025 στο Δήμο Ωραιοκάστρου |19/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί
        19:12

        “Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2025” στο Δήμο Ωραιοκάστρου |19/06/25 | Ξεκινάμε Μαζί

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 16/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 16/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 13/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 13/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 12/06/25
        27:20

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 12/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 11/06/25

        Επικαιρότητα | Εν Βεροία | 11/06/25

        Ο Ιωάννης Σακκάς – Πρώην Εισαγγελέας στο¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | 20/06/2025
        01:01:43

        Ο Ιωάννης Σακκάς – Πρώην Εισαγγελέας στο¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | 20/06/2025

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 16/06/2025
        50:52

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 16/06/2025

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 10/06/2025
        54:30

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 10/06/2025

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 06/06/2025
        44:45

        ¨ΑΝΩ ΚΑΤΩ΄΄ Το δελτίο ειδήσεων … αλλιώς! | Άνω Κάτω | 06/06/2025

        Πολιτικός Ρομαντισμός| 18/06/2025
        47:57

        Πολιτικός Ρομαντισμός| 18/06/2025

        Αρχαία Τραγωδία: η γένεση και η εξέλιξή της | Φιλοσοφικοί Διάλογοι | 30/05/2025

        Αρχαία Τραγωδία: η γένεση και η εξέλιξή της | Φιλοσοφικοί Διάλογοι | 30/05/2025

        Αλεξάνδρα Δεληγιώργη: Ο Χάιντεγκερ ως μεταφυσικός του μηδενισμού  | 23/05/2025
        51:21

        Αλεξάνδρα Δεληγιώργη: Ο Χάιντεγκερ ως μεταφυσικός του μηδενισμού | 23/05/2025

        Σωτηρία Τριαντάρη: Επικοινωνία και Ηγεσία σήμερα | 09/05/2025
        54:29

        Σωτηρία Τριαντάρη: Επικοινωνία και Ηγεσία σήμερα | 09/05/2025

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ  – Κοκόνια Θεσσαλονίκης, η 19η Κοκονοσυνάντηση – Μαρία Σγούρου Ψυχολόγος
        25:56

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ – Κοκόνια Θεσσαλονίκης, η 19η Κοκονοσυνάντηση – Μαρία Σγούρου Ψυχολόγος

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ  – YORKSHIRE
        21:53

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ – YORKSHIRE

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ – ΘΕΜΗΣ ΦΟΥΣΙΑΣ εκπαιδευτής σκύλων – ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΡΙΒΑΚΟΥ ψυχολόγος
        30:19

        ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ – ΘΕΜΗΣ ΦΟΥΣΙΑΣ εκπαιδευτής σκύλων – ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΡΙΒΑΚΟΥ ψυχολόγος

        Η κ. Ειρήνη Παπαλέξη και η Λίλα – Ο κ. Κωνσταντίνος Χριστόπουλος εκτροφείο Κοκονιών Sogno Greco
        25:16

        Η κ. Ειρήνη Παπαλέξη και η Λίλα – Ο κ. Κωνσταντίνος Χριστόπουλος εκτροφείο Κοκονιών Sogno Greco

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Γλυκό του κουταλιού αχλαδόμηλο | 16/02/24
        20:20

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Γλυκό του κουταλιού αχλαδόμηλο | 16/02/24

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Ντολμαδάκια γιαλαντζί | 23/02/24

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Ντολμαδάκια γιαλαντζί | 23/02/24

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Γκιόσες με κιμά και τυρί μπάτσο | 02/02/24

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Γκιόσες με κιμά και τυρί μπάτσο | 02/02/24

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Κόκκορας γεμιστός | 29/12/24
        22:29

        Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Κόκκορας γεμιστός | 29/12/24

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 18/06/2025
        47:31

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 18/06/2025

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 11/06/2025
        50:54

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 11/06/2025

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 04/06/2025
        45:29

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 04/06/2025

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 28/05/2025
        55:18

        ΜΑΖΙ με τον Γαβριήλ Αβραμίδη 28/05/2025

        Η Φωνή Σου | 28/03/2025

        Η Φωνή Σου | 28/03/2025

        Η Φωνή Σου | 05/03/2025
        47:19

        Η Φωνή Σου | 05/03/2025

        Η Φωνή Σου | 31/01/2025

        Η Φωνή Σου | 31/01/2025

        Screenshot_1
        54:31

        Η Φωνή Σου | 17/01/2024

        Η Αλήθεια της Πόλης | 11/06/2025
        01:05:33

        Η Αλήθεια της Πόλης | 11/06/2025

        Η Αλήθεια της Πόλης | 21/05/2025
        01:11:28

        Η Αλήθεια της Πόλης | 21/05/2025

        Η Αλήθεια της Πόλης | 07/05/2025
        01:06:38

        Η Αλήθεια της Πόλης | 07/05/2025

        Η Αλήθεια της Πόλης | 30/04/2025
        01:19:05

        Η Αλήθεια της Πόλης | 30/04/2025

        Ως Πότε Συμπολίτες; | 05/05/2025

        Ως Πότε Συμπολίτες;  |  28/04/2025
        58:54

        Ως Πότε Συμπολίτες; | 28/04/2025

        Ως Πότε Συμπολίτες;  |  21/04/2025
        50:53

        Ως Πότε Συμπολίτες; | 21/04/2025

        Ως Πότε Συμπολίτες;  |  14/04/2025
        53:02

        Ως Πότε Συμπολίτες; | 14/04/2025

        Οι αντιδράσεις των οδηγών ταξί για τον νέο ΚΟΚ | 06/06/25 |
        19:18

        Οι αντιδράσεις των οδηγών ταξί για τον νέο ΚΟΚ | 06/06/25 |

        Οι προκλήσεις για τα μικρά και ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία στη Θεσσαλονίκη | 06/06/25 |
        24:15

        Οι προκλήσεις για τα μικρά και ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία στη Θεσσαλονίκη | 06/06/25 |

        Πώς πρέπει να γίνεται το κλάδεμα δέντρων στη Θεσσαλονίκη; | 06/06/25 |
        18:35

        Πώς πρέπει να γίνεται το κλάδεμα δέντρων στη Θεσσαλονίκη; | 06/06/25 |

        Μεγάλη συνεργασία για την προστασία του περιβάλλοντος | 06/06/25 |
        19:49

        Μεγάλη συνεργασία για την προστασία του περιβάλλοντος | 06/06/25 |

        Κοντά στους Αγρότες | 27/06/24

        Κοντά στους Αγρότες | 27/06/24

        Κοντά στους Αγρότες | 22/06/24
        56:14

        Κοντά στους Αγρότες | 22/06/24

        Κοντά στους Αγρότες | 15/06/24
        58:57

        Κοντά στους Αγρότες | 15/06/24

        Κοντά στους Αγρότες | 12/06/24
        58:06

        Κοντά στους Αγρότες | 12/06/24

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΟΥ ΒΕΛΟΥΣ Α ΜΕΡΟΣ 15-12-2019
        28:48

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΟΥ ΒΕΛΟΥΣ Α ΜΕΡΟΣ 15-12-2019

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΟΥ ΒΕΛΟΥΣ Β ΜΕΡΟΣ 15-12-2019
        23:04

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΟΥ ΒΕΛΟΥΣ Β ΜΕΡΟΣ 15-12-2019

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ ΜΑΡΙΝΗΣ 14-12-2019
        28:09

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ ΜΑΡΙΝΗΣ 14-12-2019

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΛΑΝΤΗ 05-05-2019
        25:19

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΛΑΝΤΗ 05-05-2019

  • LIFESTYLE
  • LIVE NOW!
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

FLY OVER OR FLY NEVER?

Οικολογία-Αλληλεγγύη:

17 Φεβρουαρίου 2024 16 Φεβρουαρίου 2024

Οικολογία-Αλληλεγγύη: Κακοσχεδιασμένη, χωρίς μελέτες, με αβέβαια αποτελέσματα και πολλές επιπτώσεις στην κυκλοφορία, την οικονομία και το περιβάλλον η νέα περιφερειακή οδός

 Η υπερυψωμένη ταχεία περιφερειακή οδός, που της δόθηκε το φανταχτερό ξενόγλωσσο προσωνύμιο «FlyOver», συνεχίζει την αποκαρδιωτική παράδοση των κακοσχεδιασμένων έργων για τη Θεσσαλονίκη, την οποία παρακολουθούν χωρίς να ερωτώνται οι ταλαίπωροι πολίτες επί δεκαετίες. Από την «τρύπα του Κούβελα», που μετατράπηκε σε «γεφύρι της Άρτας» και ακόμη βολοδέρνει 35 χρόνια μετά, μέχρι την υποθαλάσσια, την ανάπλαση της ΔΕΘ, την «εξωτερική περιφερειακή» και τώρα το «FlyOver», η πόλη μετράει συνεχείς αποτυχημένες απόπειρες «αναβάθμισης», «απογείωσης» και μετατροπής σε «Μητρόπολη των Βαλκανίων». Όλες από μεγαλομανείς πολιτικούς, με διαπλεκόμενα εργολαβικά συμφέροντα.

Η υπερυψωμένη ταχεία περιφερειακή οδός, για την οποία προσπαθούν με τετελεσμένα να μη μετατραπεί από «FlyOver» σε «FlyNever», συσσωρεύει προς το παρόν μόνον αστοχίες:

  • Δεν αποτελεί μέρος ενός επίκαιρου στρατηγικού σχεδιασμού για το βιώσιμο μέλλον της πόλης, η οποία από το 2014 δεν έχει Οργανισμό Ρυθμιστικού, σε αντίθεση με την Αθήνα.
  • Έχει ήδη δημιουργήσει ανυπέρβλητα προβλήματα στην κυκλοφορία της πόλης από την έναρξη των πρόδρομων εργασιών, ιδιαίτερα στη διέλευση ασθενοφόρων, πυροσβεστικών και οχημάτων αποκομιδής απορριμμάτων ενώ τρόμο προκαλούν οι πιθανές επιπτώσεις στο τουριστικό ρεύμα των επισκεπτών της Χαλκιδικής το καλοκαίρι.
  • Έχει αυξήσει τη διάρκεια και το κόστος των μετακινήσεων για τους πολίτες, με μποτιλιάρισμα που ενδέχεται να συνεχιστεί για 3,5 τουλάχιστον χρόνια.
  • Τα μέτρα, τα οποία έχουν εφαρμοστεί μέχρι σήμερα για την κυκλοφοριακή συμφόρηση που έχει προξενήσει, αποδείχθηκαν ατελέσφορα.
  • Πριν την έναρξη των έργων δεν καταρτίστηκε καμία μελέτη αξιολόγησης όλων των εναλλακτικών έργων για τη βελτίωση της κυκλοφορίας της πόλης, δεν έγινε καμία μελέτη πυρασφάλειας, καμία κυκλοφοριακή μελέτη και καμία Οριστική Κατασκευαστική Μελέτη. Με άλλα λόγια το έργο κατασκευάζεται «στα τυφλά»!
  • Η τεκμηρίωση της σκοπιμότητας του έργου ήταν ανεπαρκής, εφόσον δεν έχει εκτιμηθεί η συνεισφορά του Μετρό (όταν τεθεί σε λειτουργία…) ή η λειτουργικότητα ενός μελλοντικού προαστιακού σιδηροδρόμου προς το αεροδρόμιο και τη Χαλκιδική, ο οποίος θα μπορούσε να καλύψει και μεγάλο μέρος των βαρέων μεταφορών εμπορευμάτων.
  • Η διασφάλιση των κατοίκων της περιοχής Κωνσταντινουπολίτικα από επιπτώσεις δονήσεων και ηχορύπανσης είναι ανεπαρκής, όπως και των κατοίκων της Πυλαίας από τη λειτουργία ενός κόμβου τεραστίων διαστάσεων δίπλα από οικιακά συγκροτήματα.
  • Η υγεία των πολιτών υποβαθμίζεται λόγω της επιδείνωσης της ποιότητας της ατμόσφαιρας της πόλης από την αυξημένη κυκλοφοριακή ρύπανση.
  • Το περιαστικό δάσος Σέιχ Σου, το οποίο έχει ήδη υποστεί μεγάλο πλήγμα από το φλοιοφάγο έντομο αντίστοιχο του περιφερειακού, περιορίζεται και υποβαθμίζεται παραπέρα, εφόσον υλοτομούνται χιλιάδες δέντρα και πολλοί δασικοί δρόμοι μετατρέπονται σε εργοταξιακούς ενώ δεν υπάρχει περιβαλλοντική μελέτη για τις επιπτώσεις στη χλωρίδα, την πανίδα και τους επισκέπτες του δάσους από την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων της εταιρείας.
  • Το ρέμα Σταγειρίτη / Μαλακοπής ήδη υπόκειται σε σημαντική υποβάθμιση, λόγω των γεωτρήσεων, της απόρριψης προϊόντων εκσκαφής στα πρανή του και της προοπτικής κατασκευής ενός μεγάλου εργοταξίου και αμαξοστασίου, χωρίς να έχει γίνει οριοθέτηση και χωρίς να έχει γίνει εκτίμηση του αρχαιολογικού ευρήματος της υδατογέφυρας από το ιστορικό δίκτυο ύδρευσης της πόλης από τις πηγές Χορτιάτη.
  • Το έργο κατασκευάζεται μέσω «Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα», όπου όλες τις επιπτώσεις θα τις υποστούν οι πολίτες και τα κέρδη μόνο ο ιδιώτης κατασκευαστής, τα τοκοχρεωλύσια των δανείων του οποίου, οι ρήτρες από τις συνήθεις καθυστερήσεις ή την ακύρωση, καθώς και το εύλογο κέρδος θα βγουν από την τσέπη των φορολογούμενων πολιτών.

Η υπερυψωμένη ταχεία περιφερειακή οδός έρχεται ως πείσμων συνέχεια της αποτυχημένης πολιτικής ενθάρρυνσης της χρήσης του ΙΧ στη Θεσσαλονίκη και υπονόμευσης κάθε συλλογικού μέσου μεταφοράς. Το οικολογικό κίνημα της πόλης εδώ και δεκαετίες υποστηρίζει την αντιστροφή αυτής της πολιτικής, στη βάση επιστημονικών πορισμάτων αλλά και εμπειριών πολλών δυτικών μεγαλουπόλεων, επιχειρηματολογώντας ότι όσες περιφερειακές οδοί και να κατασκευαστούν πάντα θα κατακλύζονται από τα ΙΧ, ανακουφίζοντας προσωρινά το κυκλοφοριακό, χωρίς ποτέ να δίνουν ικανοποιητική λύση. Πάντα υποστήριζε ότι, αντί νέων δρόμων για τα ΙΧ, θα έρεπε να χρηματοδοτηθεί ένα πλουραλιστικό δίκτυο δημόσιων μεταφορών, με λεωφορειόδρομους, ποδηλατόδρομους και πεζόδρομους αποκλειστικής κυκλοφορίας, με θαλάσσια συγκοινωνία και κυρίως με μέσα σταθερής τροχιάς, τόσο Τραμ, όσο και Προαστιακού Σιδηροδρόμου, με την παράλληλη κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης ΙΧ περιφερειακά της πόλης. Οι προτάσεις αυτές υπέστησαν bulling από το λόμπι της αυτοκίνησης και των ορυκτών καυσίμων και συνεχίζουν ακόμη να λοιδορούνται από όσους λένε ότι για τη σημερινή κατάσταση «φταίνε οι οικολόγοι για τις κακοτεχνίες, την έλλειψη κόμβων και ΛΕΑ της περιφερειακής οδού»(!!!), αντί να κάνουν αυτοκριτική για το ότι οι δικές τους κοντόφθαλμες, συντηρητικές και διαπλεκόμενες νοοτροπίες έχουν οδηγήσει την πόλη σε ένα απερίγραπτο χάλι και το δάσος σε υποβάθμιση.

Αναποτελεσματικές και καθυστερημένες οι προτάσεις Αγγελούδη

Με την ίδια λογική και ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Αγγελούδης, δεν δίστασε να κάνει μια θεαματική «κωλοτούμπα» από τις προεκλογικές του θέσεις και να υποστηρίξει την κατασκευή του FlyOver, προτείνοντας όμως και 11 μέτρα-ασπιρίνες, ώστε να μην υποστεί τη διογκούμενη κοινωνική κατακραυγή. Πιο συγκεκριμένα, προτείνει (1) λειτουργία ενιαίου συντονιστικού οργάνου, (2) κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Δυτική Είσοδο, (3) εφαρμογή ωραρίου τροφοδοσίας των καταστημάτων, (4) επαναλειτουργία των λεωφορειοδρόμων, (5) πύκνωση του δικτύου λεωφορειακών γραμμών, (6) συνεχή έλεγχο της διπλοστάθμευσης, (7) επαναφορά των κώνων διαχωρισμού της κυκλοφορίας, (8) μέτρα για την εύρυθμη κυκλοφορία των δίκυκλων, (9) τονισμό της οριζόντιας σήμανσης των διαβάσεων πεζών, (10) βραδινή αποκομιδή απορριμμάτων και (11) δημιουργία προσωρινών υπαίθριων χώρων στάθμευσης.

Τα περισσότερα από τα προτεινόμενα μέτρα (από το 1 έως και το 10) αποτελούν αυτονόητες δράσεις κυκλοφοριακού ορθολογισμού, που θα έπρεπε να έχουν εφαρμοστεί εδώ και πολλά χρόνια, αν όχι δεκαετίες. Συνεπώς είναι άσχετα με την κατασκευή ή όχι του FlyOver, αν και τώρα καθίστανται δραματικά επείγοντα. Ορισμένα μάλιστα από αυτά (3, 4, 6 και 7) είχαν αποσυρθεί από την ανεκδιήγητη διοίκηση Ζέρβα και τώρα επανέρχονται απεγνωσμένα! Θα βελτιώσουν την κυκλοφοριακή κατάσταση της πόλης αλλά δεν θα λύσουν το πρόβλημα. Μένει το τελευταίο μέτρο (11) που χρήζει ιδιαίτερου σχολιασμού.

Η διοίκηση Αγγελούδη προτείνει την προσωρινή παραχώρηση χώρων του στενού ή ευρύτερου δημόσιου τομέα (για το χρονικό διάστημα που θα διαρκέσουν οι εργασίες του FlyOver) και τη διαμόρφωσή τους σε χώρους στάθμευσης. Θα λειτουργήσουν με το σύστημα park&ride (μετεπιβίβαση σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή σε ειδικά δρομολογημένα minibus), προκειμένου να μειωθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος των βασικότερων εισόδων της πόλης. Ωστόσο, οι χώροι που διεκδικεί δεν ανήκουν στον Δήμο αλλά στην ΕΤΑΔ και την Κτηματική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης, τον ΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας (ΤΕΘΑ και ΤΕΣ), το ΑΠΘ και τον ΟΛΘ, από τους οποίους ζητά να συνδράμουν στην ανακούφιση της πόλης, όπως ζητά υποστήριξη και από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και το Ελληνικό Μετρό.

Αυτοί οι χώροι αφορούν:

α) Δύο πάρκινγκ στον Εμπορευματικό Σταθμό (έναντι των Δικαστηρίων) και το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, συνολικής δυναμικότητας 300 θέσεων περίπου (ΓΑΙΑΟΣΕ).

β) Ένα πάρκινγκ στο παλιό Στρατόπεδο Μυστακίδη, επί της οδού 26ης Οκτωβρίου, δυναμικότητας 180 θέσεων περίπου.

γ) Δύο πάρκινγκ, στα δημόσια ακίνητα που βρίσκονται στη συμβολή των οδών Λαγκαδά και Δραγουμάνου, δυναμικότητας 150 θέσεων περίπου.

δ) Ένα πάρκινγκ στην πρώην Ναυτική Διοίκηση Βορείου Ελλάδος, επί της οδού Βασ. Όλγας δίπλα στο σταθμό Μετρό “Νομαρχία”, δυναμικότητας 100 θέσεων περίπου.

ε) Ενός πάρκινγκ στο πρώην Στρατόπεδο Φαρμάκη, στη συμβολή των οδών Παπανδρέου και Μητροπολίτου Καλλίδου, δυναμικότητας 100 θέσεων περίπου.

στ) Δύο πάρκινγκ σε πρώην εργοτάξια της Ελληνικό Μετρό, έμπροσθεν της Πανεπιστημιακής Βιβλιοθήκης και της Πανεπιστημιακής Λέσχης, συνολικής δυναμικότητας 200 θέσεων.

ζ) Δύο πάρκινγκ σε δημόσια ακίνητα, εκατέρωθεν της οδού Κατσιμίδη, στο ύψος του Θεάτρου Γης, συνολικής δυναμικότητας 160 θέσεων περίπου.

η) Ενός πάρκινγκ σε δημοτικό ακίνητο, στη συμβολή των οδών Βούλγαρη και Ε.Ο. Μουδανιών (τερματικός σταθμός Βούλγαρη) δυναμικότητας 150 θέσεων περίπου.

θ) Δύο πάρκινγκ σε δημοτικά ακίνητα εκατέρωθεν της υπό διάνοιξη οδού Ψελλού, δίπλα στο σταθμό Μετρό “ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ”, δυναμικότητας 200 θέσεων περίπου.

Οι περισσότεροι από αυτούς τους χώρους είχαν προταθεί από τον πάλαι ποτέ Οργανισμό Ρυθμιστικού να ενταχθούν σε ένα ενιαίο δίκτυο πράσινων χώρων για να αυξηθεί το ελάχιστο ποσοστό πράσινου ανά κάτοικο που διαθέτει η πόλη. Τα (δ) και (ε) πχ θα μπορούσαν να αποτελέσουν τον περιβάλλοντα χώρο της ιστορικής Βίλας Αλλατίνη και να διαμορφώσουν ένα ενιαίο πολιτιστικό και περιβαλλοντικό σύνολο. Ωστόσο, πρόσφατα η Ναυτική Διοίκηση Β. Ελλάδος αιφνιδίασε τον Δήμο και έβαλε τις μπουλντόζες μέσα στον χώρο (δ), κατεδαφίζοντας κτίρια που είχαν χαρακτηριστεί «διατηρητέα». Με δεδομένο λοιπόν το «αλαλούμ» που σχετίζεται με τον μητροπολιτικό πολεοδομικό σχεδιασμό της πόλης και την ανικανότητα της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας να διεκδικήσει και να αναλάβει ουσιαστικά καθήκοντα μητροπολιτικότητας, μετά και την κατάργηση του ΟΡΘ, οι προτάσεις αυτές διαθέτουν μόνον άχρηστο «επικοινωνιακό» χαρακτήρα. Εάν η Περιφέρεια είχε ουσιαστικό μητροπολιτικό ρόλο και υπήρχε ένας σοβαρός σχεδιασμός για τους χώρους πρασίνου της πόλης, ίσως και να βοηθούσαν οι «προσωρινές» θέσεις στάθμευσης, αν και στην πόλη που ζούμε το έχουμε εμπεδώσει εδώ και πολύ καιρό ότι «ουδέν μονιμότερον του προσωρινού»!…

Μετά από όλα αυτά, η «Οικολογία-Αλληλεγγύη» θεωρεί ότι η υπερυψωμένη ταχεία περιφερειακή οδός είναι ένα κακοσχεδιασμένο έργο, που έχει ξεκινήσει χωρίς τις απαραίτητες μελέτες, με αβέβαια αποτελέσματα και ενέχει πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις στην κυκλοφορία, την οικονομία και το περιβάλλον της πόλης, οι οποίες μάλιστα διαχέονται και στους γειτονικούς Νομούς, που πρόκειται να βιώσουν τις συνέπειες και στην τουριστική τους κίνηση για τα επόμενα 4 καλοκαίρια τουλάχιστον.

Πρόκειται για ένα έργο που, σύμφωνα με πρόσφατες δημοσκοπήσεις, έχει χάσει όση κοινωνική συναίνεση των πολιτών διέθετε ενώ ολοένα εντονότερη κριτική αρχίζει να εκφράζεται από φορείς της αυτοδιοίκησης, ακόμη και από βουλευτές της ΝΔ. Εκτός από τον κ. Αγγελούδη, ειδικά μέτρα έχει προτείνει και ο περιφερειάρχης κ. Τζιτζικώστας, αλλά και η βουλευτής της ΝΔ κα. Ευθυμίου. Την πλήρη αντίθεσή τους αρχίζουν και διατυπώνουν επίσης μια σειρά αυτοδιοικητικών παρατάξεων, όπως οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας «Πράξεις για τη Μακεδονία» και «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας» και επικεφαλής τους περιέγραψαν με πολύ μελανά χρώματα την όλη κατάσταση πρόσφατα. Πολλοί φορείς κατοίκων και συλλογικότητες εξέφρασαν την αγανάκτησή τους και ανέφεραν ότι, αν συνυπολογίσει κανείς το κόστος από το μποτιλιάρισμα, την υποκοστολόγηση, τις ρήτρες καθυστέρησης, την πιθανότητα αστοχιών από τις ελλιπείς εδαφολογικές μελέτες, την υποβάθμιση ολόκληρων συνοικιών, όπως τα Κωνσταντινουπολίτικα και η Πυλαία και την ψυχική οδύνη, τότε δικαιούνται να ζητήσουν την εγκατάλειψη του έργου τώρα, πριν προχωρήσουν τα έργα και το κόστος αυξηθεί κατακόρυφα.

Τελικά, ο μόνος που μένει να επιμένει πεισματικά στο συγκεκριμένο έργο φαίνεται να είναι ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης, ο οποίος και είχε βιαστεί να κλείσει τις σχετικές συμφωνίες προεκλογικά και χωρίς να ενημερωθεί ο λαός της πόλης για όλες τις πτυχές του έργου. Ο υφυπουργός κ. Ταχιάος φαίνεται ότι εγκαταλείπεται ως ο αποδιοπομπαίος τράγος που θα πάρει επάνω του όλη την πολιτική ευθύνη, ώστε να διασωθεί ο πολιτικός του προϊστάμενος από τον καταλογισμό των πολιτικών ευθυνών.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, η αυτοδιοικητική κίνηση «Οικολογία Αλληλεγγύη» ζητά από τη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας και όλους τους Δήμους του ΠΣΘ να πάρουν σαφή θέση για το σταμάτημα του έργου αυτού και να διεκδικήσουν άμεσα από την κυβέρνηση:

  •   την ολοκλήρωση του πολύπαθου μετρό,
  •   νέα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία αλλά και
  • ένα πολυσχιδές, αξιόπιστο και μακροπρόθεσμο σχέδιο δημιουργίας δικτύου Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (Τραμ, ηλεκτρικά λεωφορεία, θαλάσσια συγκοινωνία, επέκταση δικτύου προαστιακού σιδηροδρόμου), δηλαδή διεθνείς καλές πρακτικές, που είναι πιο συμβατές στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, χωρίς να καταδικάζει την πόλη σε άλλα τέσσερα χρόνια ταλαιπωρίας.
Κοινοποίηση σε
Previous Post
ergasies (1) (1) (1)

Eργασίες τοποθέτησης μεταλλικών στηθαίων ασφαλείας στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης

Next Post
Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Supermarket Πίτσιας | Φασολάδα με σπιτικό ψωμί | 18/02/24

Τα Μαγειρέματα της Έλσας | Supermarket Πίτσιας | Φασολάδα με σπιτικό ψωμί | 18/02/24

Floroil

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ DION TV

 

 

 

 

 

 

ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΝΕΑ – ΑΡΘΡΑ

Ανδρέου Γεωργίου 46, Θεσσαλονίκη
231 231 5300

diontileorash@gmail.com

 

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Copyright © 2021 Dion TV. Ανάπτυξη λογισμικού από την OBS Hellas


    • Don't miss new videos
      Sign in to see updates from your favourite channels


  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
    • ΞΥΠΝΑΜΕ ΜΑΖΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΖΙ
    • ΕΝ ΒΕΡΟΙΑ
    • ΑΝΩ ΚΑΤΩ
    • ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ
    • ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ
    • ΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΣΑΣ
    • ΜΑΖΙ
    • Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ
    • Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
    • ΩΣ ΠΟΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ;
    • Ο ΠΑΛΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
    • ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ
    • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
  • LIFESTYLE
  • LIVE NOW!
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV