Ανοικτή επιστολή διαμαρτυρίας προς την υπουργό Παιδείας και το ΣτΕ
Από μητέρα μαθητή τρίτης λυκείου :
Ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας προς την υπουργό Παιδείας και το Συμβούλιο της Επικρατείας απέστειλε μητέρα μαθητή της τρίτης Λυκείου. Θέμα της επιστολής ήταν η ελάχιστη βάση εισαγωγής και οι αδικίες που σύμφωνα και με τη συγκεκριμένη μητέρα αυτή και άλλες αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, προκάλεσε.
Η επιστολή έχει ως εξής:
“Κυρία Υπουργέ, Κύριοι Νομικοί του ΣτΕ
Είμαι μητέρα μαθητή που ονειρεύτηκε κάποτε να γίνει αρχιτέκτων. Ενός μαθητή που επί έξι μήνες κλείστηκε στο δωμάτιό του, διαβάζοντας υπομονετικά και σχεδιάζοντας ολομόναχος όποια σύνθεση μπορούσαμε να σκαρφιστούμε με τα χωνιά, τα κουτιά και τα ποτιστήρια που διαθέτουμε. Η ιδιωτική σχολή σχεδίου, όπου είχε γραφτεί, έκλεισε, λόγω των οδηγιών σας. Ο γιος μου έκανε το καθήκον του και μας έκανε περήφανους! Έγραψε ό,τι χρειαζόταν, μάζεψε 19.001 μόρια και προετοιμάστηκε να δηλώσει τις σχολές όπου θα είχε δικαίωμα φυσιολογικά να αναμετρηθεί για την εισαγωγή του. Πού τέτοια τύχη… Λογάριασε χωρίς τον ξενοδόχο.
Από το 31 Μαρτίου 2021 σας έχει γίνει επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή με θέμα:
Πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε τις ανισότητες που προκύπτουν για τους μαθητές στη διδασκαλία του Γραμμικού και του Ελευθέρου σχεδίου και πώς θα εξασφαλιστούν οι ίσες ευκαιρίες και το αδιάβλητο κατά την εξέταση στις Πανελλαδικές εξετάσεις, ανάμεσα στους έχοντες και κατέχοντες που έχουν προετοιμαστεί επαρκώς και στη μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών που δεν έχουν προετοιμαστεί καθόλου, δύο μήνες πριν τις εξετάσεις, με υπαιτιότητα της κυβέρνησης;
Ήσασταν αλήθεια τόσο απασχολημένη σχεδιάζοντας τον αποτελειωμό των ονείρων της νεολαίας μας, ώστε να μην την απαντήσετε; Μάλλον. Πάντως, μην ισχυριστείτε ότι δεν ξέρατε. Διότι γνωρίζατε πάρα πολύ καλά ότι οι μαθητές θα εξεταστούν σε ένα μάθημα που δεν διδάχτηκαν ποτέ στο δημόσιο σχολείο με τρόπο τόσο κρίσιμο για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια.
Δεν περιμένω τίποτα από εσάς που με περισσό θράσος απαντάτε με ψεύδη και ανακρίβειες. Περιμένω όμως από τη Δικαιοσύνη αυτής της χώρας, από τους νομικούς, δικαστές και οποιονδήποτε λειτουργό αυτού του κράτους στο ΣτΕ, να μου απαντήσει πόσο νόμιμο, δίκαιο και ηθικό είναι να απαιτεί αυτή η κυβέρνηση να πάρουμε καθηγητές σε ιδιαίτερα μαθήματα για να προετοιμάσουν έναν μαθητή, ώστε να εξεταστεί με το δημόσιο ΔΩΡΕΑΝ σύστημα που επιβάλλει το Σύνταγμά μας.
Πραγματικά περιμένω μια απάντηση”
* Η επιστολή δημοσιεύτηκε στη στήλη «Ελεύθερη Έκφραση» στο σημερινό φύλλο της «Εφημερίδας των Συντακτών»