Πόσο άλλαξε το “καταναλώνω άρα υπάρχω” η πανδημία;
Γεώργιος Μπάλτας, καθηγητής Μάρκετιγκ & Επικοινωνίας και διευθυντής εργαστηρίου έρευνας μάρκετιγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών:
Ποιές είναι οι καταναλωτικές συνήθειες της πανδημίας; Άλλαξαν; Κι αν ναι προς ποιά κατεύθυνση αν αναλογιστεί κανείς πως η κατανάλωση εξαρτάται εν πολλοίς και από τη διάθεση; Είναι οι αλλαγές αυτές που εντόπισε στην έρευνά του ο Γεώργιος Μπάλτας, καθηγητής Μάρκετιγκ & Επικοινωνίας και διευθυντής εργαστηρίου έρευνας μάρκετιγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ενδεικτικές μόνο για τους έλληνες καταναλωτές ή εντοπίζονται και στους καταναλωτές του εξωτερικού; Οι αλλαγές αυτές ήρθαν για να μείνουν; Ίσχυσε το “καταναλώνω άρα υπάρχω”;
Δείτε τον καθηγητή Γεώργιο Μπάλτα στο: