Το Παπαγεωργίου για τις καταγγελίες σχετικές με τη διαχείριση ασθενούς
Η Ανακοίνωση της Διοίκησης του Νοσοκομείου :
Η Διοίκηση του Γ.Ν. Παπαγεωργίου προέβη σε συγκεκριμένη ανακοίνωση με αφορμή δημοσιεύματα για καταγγελία σχετική με τη διαχείριση ασθενούς από το νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου. Η ανακοίνωση αφορά τον ηλικιωμένο, 98 ετών, ασθενή Α.Γ, την εισαγωγή και τη θεραπεία του.
Ακολουθεί η ανακοίνωση της Διοίκησης του Νοσοκομείου:
“Ο ασθενής Α. Γ., ετών 98, εισήχθη στις 25-08-2022 και ώρα 22:30 μ.μ., στην Ουρολογική Κλινική, μέσω του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών, λόγω αιματουρίας, με ιστορικό Ca προστάτη και λήψη αντιπηκτικής αγωγής λόγω κολπικής μαρμαρυγής. Για την αντιμετώπιση της αιματουρίας τέθηκαν
συνεχείς πλύσεις ουροδόχου κύστης, μέσω ενός τρίαυλου καθετήρα Foley 22 fr. Σε ασθενείς με συνεχείς πλύσεις ουροδόχου κύστης πάγια τακτική του Νοσοκομείου είναι η ένδυσή τους με νοσοκομειακή ρόμπα, τόσο για τη διαφύλαξη της αξιοπρέπειάς τους αλλά και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης
λειτουργίας του ουροκαθετήρα. Λόγω της υπονατριαιμίας, η οποία επιβεβαιώνεται εργαστηριακά, της μεγάλης ηλικίας αλλά και της αλλαγής περιβάλλοντος ο ασθενής ήταν ιδιαίτερα ανήσυχος το απόγευμα στις 26-08- 2022 και αφού εκτιμήθηκε από ψυχίατρο, τέθηκε σε αγωγή λόγω διάγνωσής του με οργανικό ψυχοσύνδρομο. Για την πρόληψη μιας ενδεχόμενης πτώσης, λόγω των επανειλημμένων προσπαθειών έγερσης από την κλίνη, όπως συνηθίζεται σε περιπτώσεις ψυχοκινητικά ανήσυχων ασθενών και πάντοτε ύστερα από ιατρική οδηγία α) τοποθετήθηκε το συνηθισμένο κιγκλίδωμα
προκειμένου να αποφευχθεί πτώση του και β) λόγω της έντονα επαναλαμβανόμενης προσπάθειας αφαίρεσης των καθετήρων από τον ίδιο περιορίστηκαν με ατραυματικούς ιμάντες τα άνω άκρα του για να αποφευχθεί ο αυτοτραυματισμός του. Οι μώλωπες που αναφέρθηκαν οφείλονται στη λήψη
αντιπηκτικών φαρμάκων και στη βίαιη από τον ίδιο τον ασθενή αφαίρεση των περιφερικών φλεβοκαθετήρων και όχι σε βιαιοπραγία, όπως αναφέρθηκε.
Η Ιατρική Υπηρεσία σε συνεργασία με την Νοσηλευτική Υπηρεσία με σεβασμό στους νοσηλευόμενους ασθενείς έχουν δημιουργήσει πρωτόκολλο αποτελεσματικής διαχείρισης ασθενών με οργανικό ψυχοσύνδρομο, το δε προσωπικό του Νοσοκομείου καταβάλλει καθημερινά τις μέγιστες
προσπάθειες για τη λήψη αποτελεσματικών μέτρων αποκλιμάκωσης και τη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών αυξημένης φροντίδας με γνώμονα πάντοτε τη μη προσβολή της προσωπικότητας του ασθενούς”.