Νέο επεισόδιο “Marketing in practice”, Κυριακή στις 18:00
«To περιβάλλον των Eλληνικών Startups»:
«To περιβάλλον των Eλληνικών Startups»
Τα Startups ή αλλιώς νεοφυείς επιχειρήσεις προσελκύουν όλο και περισσότερους φιλόδοξους ανθρώπους να ασχοληθούν μαζί τους. Τα Startups που δραστηριοποιούνται κυρίως στον τομέα της τεχνολογίας, άρχισαν να λαμβάνουν μεγάλη αποδοχή από τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας. Σε πρόσφατη έρευνα στο ελληνικό οικοσύστημα των Startups από την “διαΝΕΟσις” προκύπτει πως οι ιδρυτές των startups είναι σχετικά νέοι: 9 στους 10 είναι νεότεροι από 44 ετών, ενώ περισσότεροι από το 50% είναι νεότεροι από 34 ετών. Το 24% διαθέτει μικρή (έως 3 χρόνια) ή καθόλου εργασιακή/επιχειρηματική προϋπηρεσία, ενώ οι Έλληνες Startuppers είναι συνήθως αρκετά μορφωμένοι με το 48,7% να διαθέτει μεταπτυχιακό και το 17,2% διδακτορικό.
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον επιχειρηματία & Επενδυτή Τεχνολογικών Startups Δημήτρη Καλαβρό-Γουσίου, συζητούν για τα Startups στην Ελλάδα σήμερα.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Ποιο είναι το προφίλ ενός σύγχρονου Startupper; – Αρκετοί έχουν επιχειρηματικές ιδέες, πως μπορούμε να αναγνωρίσουμε ότι μια ιδέα είναι μια καλή ιδέα; – Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος όταν βρει μια ιδέα; – Ποιος ο ρόλος του Business Plan στα πρώτα του βήματα; – Πως ένας μέντορας ή ένα δομημένο σύστημα υποστήριξης θα βοηθήσει τον Startupper στον σχεδιασμό της ιδέας του; – Ποια η διασύνδεση ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής κοινότητας για τα Startups; – Ποιοι τομείς σήμερα εξασφαλίζουν ευκολότερα χρηματοδότηση; – Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να βρει κάποιος χρηματοδότηση σήμερα; – Ποια είναι τα στοιχεία που αναζητούν οι επενδυτές σε μια ιδέα; – Υπάρχουν χρήματα για επενδύσεις στο ελληνικό οικοσύστημα των Startups; – Πως αυτό εξελίσσεται τα τελευταία χρόνια; και πολλά άλλα!
Παράλληλα η Founder του startup.gr Βίκυ Ντάλλας μας μιλάει για τα οικοσύστημα των Startups.
Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει το checklist 8 σημείων για κάθε νέα επιχειρηματική ιδέα.