Έξι νέες ψηφιακές υπηρεσίες που βελτιώνουν την καθημερινότητα ατόμων με αναπηρία
ΠΚΜ:
Έξι νέες κάθετες ψηφιακές υπηρεσίες που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση των Ατόμων με Αναπηρία θέτει σε λειτουργία η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και οι Αντιπεριφέρειες Μεταφορών και Επικοινωνιών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών Δυτικής Θεσσαλονίκης και τη Διεύθυνση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Οι πολίτες θα μπορούν ψηφιακά να αιτούνται και να διεκπεραιώνουν αρχικά στη Διεύθυνση Μεταφορών Δυτικής Θεσσαλονίκης και σε δεύτερο χρόνο σε όλη την Περιφέρεια τις εξής διαδικασίες:
-Δήλωση εγκατάστασης/απεγκατάστασης υγραεριοκίνησης σε επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης
-Έκδοση δελτίου στάθμευσης ΑΜΕΑ
-Μεταβίβαση ενάριθμου οχήματος Επιβατικού ή Δικύκλου Ιδιωτικής Χρήσης λόγω κληρονομιάς
-Άρση ακινησίας για επανακυκλοφορία Φορτηγού οχήματος Ιδιωτικής Χρήσης
-Άρση παρακράτησης κυριότητας επιβατικού ή δικύκλου οχήματος ιδιωτικής χρήσης
-Αλλαγή χρώματος επιβατικού ή δίκυκλου οχήματος ιδιωτικής χρήσης
Η εισαγωγή κάθετων και ολοκληρωμένων ψηφιακών υπηρεσιών αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με σκοπό τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών, αλλά και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της Διαφάνειας στη Δημόσια Διοίκηση.
«Συνεχίζουμε με ένταση τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Σήμερα σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών Δυτικής Θεσσαλονίκης και τη Διεύθυνση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης θέτουμε σε λειτουργία έξι νέες κάθετες ψηφιακές υπηρεσίες που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση των Ατόμων με Αναπηρία. Με στόχο την καλύτερη, πιο άμεση, πιο ασφαλή και πιο ποιοτική εξυπηρέτηση », τονίζει ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης Άγγελος Χαριστέας.
«Προχωρά η ψηφιοποίηση των διαδικασιών στην Αντιπεριφέρεια Μεταφορών και Επικοινωνιών. Οι έξι νέες υπηρεσίες αποτελούν μόνο την αρχή, καθώς θα επακολουθήσουν και άλλες. Τελικός στόχος είναι η εξοικονόμηση χρόνου και πόρων και η περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη», σημειώνει ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών και Επικοινωνιών Σωκράτης Δωρής.
Η είσοδος στις ψηφιακές υπηρεσίες θα γίνεται με τους κωδικούς Taxis στη Διεύθυνση https://entrance.open1.eu/client/2/welcome/ και η παραλαβή, διεκπεραίωση και ενημέρωση του πολίτη θα πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ψηφιακά.
Για τη χρήση των νέων υπηρεσιών οι πολίτες μπορούν να ακολουθήσουν τις αναλυτικές οδηγίες που αναφέρονται στη χρήση της εφαρμογής και να επικοινωνήσουν για οποιοδήποτε πρόβλημα με τη Διεύθυνση Μεταφορών στο email : entrance-ak@pkm.gov.gr