Το ΚΕΠΚΑ κερδίζει καθημερινά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και τις υποθέσεις τους!
Σε 1.179 ανήλθαν στο οκτάμηνο του 2020 τα παράπονα/καταγγελίες και τα ερωτήματα, που δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), με τη μεσολάβηση του οποίου αποζημιώθηκαν μέλη του από επιχειρήσεις “που τους είχαν προκαλέσει προβλήματα”, με το ποσό των 81.527,67 ευρώ, όπως επισημαίνεται σε σημερινή ανακοίνωση του Κέντρου. Συγκεκριμένα, το ΚΕΠΚΑ δέχθηκε στο οκτάμηνο του 2020 333 καταγγελίες, 678 παράπονα και 168 ερωτήματα καταναλωτών.
Στα ποσά που ωφελήθηκαν οι καταναλωτές από τη μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ, δεν συμπεριλαμβάνονται αυτά από τα οποία απαλλάχτηκαν οι υπερχρεωμένοι καταναλωτές- μέλη του κέντρου με αποφάσεις Ειρηνοδικείων, ούτε και «τα χρήματα, που γλιτώνουν, κάθε χρόνο, οι καταναλωτές, από το χαράτσι της Χαλκιδικής, που υπολογίζονται, σε 3 εκατ. ευρώ ετησίως», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Μεταξύ άλλων, από τις ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων οι πολίτες που προσέφυγαν για μεσολάβηση στο ΚΕΠΚΑ ωφελήθηκαν με το ποσό των 66.415,50 ευρώ, από επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών με 5.107,71 ευρώ και από αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων με 3.686,76 ευρώ.
Παράλληλα, με τη μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ πολίτες αποζημιώθηκαν με το ποσό των 3.579,81 ευρώ από τουριστικές υπηρεσίες, με 1.330,89 ευρώ από ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, με 1.197,00 ευρώ από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, με 235,23 ευρώ από λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και με 210 ευρώ από παρόχους φυσικού αερίου.
Στην ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ,απευθύνει εκ νέου κάλεσμα στους καταναλωτές “να γίνουν μέλη, στο Κέντρο, να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία του, ώστε να μπορούν να απευθύνονται σε αυτό και να δικαιώνονται, όχι μόνον, όταν έχουν κάποιο πρόβλημα”.
ΑΠΕ/ΜΠΕ