
Τι συνέβη με τον νέο εκτροχιασμό στον σιδηρόδρομο
Πέτρος Παππάς, ανεξάρτητος βουλευτής Κιλκίς:
Τι έχει αλλάξει στην ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου και έχουν λόγο οι πολίτες να ανησυχούν έπειτα από την ανακοίνωση του ΟΣΕ για τον εκτροχιασμό του πίσω άξονα της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας 45201 η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Ειδομένη Θεσσαλονίκη αναρωτιέται ο Πέτρος Παππάς, βουλευτής Κιλκίς, ανεξάρτητος. Πιο συγκεκριμένα με ανακοίνωσή του αναφέρει:
“Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕ, Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 21:25, εκτροχιάστηκε ο πίσω άξονας της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας 45201, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Ειδομένη – Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Παιονίας.
Το θετικό είναι πως από τον εκτροχιασμό δεν προκλήθηκαν τραυματισμοί, αλλά μόνο ζημιές στη σιδηροδρομική γραμμή σε μήκος 3 χλμ περίπου με αποτέλεσμα την διακοπή της κυκλοφορίας.
Παρόλα αυτά προκαλείται δικαιολογημένη ανησυχία και οι πολίτες αναρωτιούνται, 2 χρόνια μετά την τραγωδία των Τεμπών τι έχει αλλάξει στην ασφάλεια των σιδηροδρόμων;
Ποιες οι εγγυήσεις που δίνει η εταιρεία για την ασφάλεια των οδηγών, των εργαζομένων και του επιβατικού κοινού;
Κάθε πότε γίνεται έλεγχος του σιδηροδρομικού δικτύου για τυχόν βλάβες;
Ποιες οι ευθύνες της Κυβέρνησης, για τις καθυστερήσεις, τον εκσυγχρονισμό και στον έλεγχο του σιδηροδρομικού δικτύου; Οι πολίτες δεν έχουν πλέον καμία ανοχή και απαιτούν απαντήσεις” κατέληξε η ανακοίνωση του κ. Παππά.