Συμμετοχή στο 1ο διαδικτυακό “FOOD MARKET SHOW 2020” και στο “1ο WEB GREEK GASTRONOMY WORKSHOP 2020” στην Πολωνία
ΠΚΜ:
Στην πρώτη διαδικτυακή έκθεση για τον ελληνικό κλάδο των τροφίμων και ποτών “FOOD MARKET SHOW 2020” (η οποία διοργανώθηκε από την εταιρεία GREAT EXHIBITIONS από τις 8 έως τις 11 Δεκεμβρίου 2020) και στο “1ο WEB GREEK GASTRONOMY WORKSHOP 2020” στην Πολωνία (το οποίο διοργάνωσε η εταιρεία Tourism Media & Events από τις 8 έως τις 10 Δεκεμβρίου 2020) συμμετείχαν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΤΑ ΚΜ).
Με σταθερό γνώμονα την ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων του αγροδιατροφικού τομέα, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας βρίσκονται στο πλευρό των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων προκειμένου να συμβάλουν στις προσπάθειές τους για τόνωση της εξωστρέφειας και να προσφέρουν εναλλακτικούς τρόπους για την προώθηση και προβολή των προϊόντων τους.
Μέσα από τη διαδικτυακή έκθεση “FOOD MARKET SHOW 2020” και μέσω ενός λειτουργικού και έξυπνου ψηφιακού περιβάλλοντος, δόθηκε η δυνατότητα σε τριάντα τρεις (33) επιχειρήσεις από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να πραγματοποιήσουν περισσότερες από 300 προγραμματισμένες B2B συναντήσεις. Στη διάρκεια των συναντήσεων, οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων παρουσίασαν τα πιο αντιπροσωπευτικά προϊόντα της κάθε περιοχής, που αποτελούν και τους καλύτερους «πρεσβευτές» της εξαιρετικής ποιότητας της ντόπιας παραγωγής και της γνήσιας μακεδονικής διατροφής σε περισσότερους από εξήντα έξι (66) διεθνείς αγοραστές από χώρες -στόχους (όπως Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Αυστρία, ΗΠΑ, Ρουμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Βέλγιο, Κύπρος κ.ά) οι οποίοι εκπροσωπούν τον κλάδο της οργανωμένης λιανικής πώλησης, του χονδρεμπορίου, των ξενοδοχείων και της μαζικής εστίασης.
Το “1ο WEB GREEK GASTRONOMY WORKSHOP” στην Πολωνία απευθυνόταν στις αγροδιατροφικές επιχειρήσεις (παραγωγής-μεταποίησης-εμπορίας) που επιθυμούν διεθνή δικτύωση, αναγνωρισιμότητα αλλά και βέλτιστες προοπτικές ανάπτυξης για τα μέλη τους. Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν σε επαγγελματίες, εισαγωγείς, χονδρέμπορους-διανομείς, αγοραστές supermarket, food servers, καταστήματα deli, τα προϊόντα και τις γαστρονομικές τους προτάσεις πραγματοποιώντας περισσότερες από εξήντα (60) διαδικτυακές συναντήσεις με επαγγελματίες από την αγορά της Πολωνίας.
«Αξιοποιούμε αναθεωρημένα εργαλεία προώθησης των τροφίμων και ποτών, της γαστρονομίας και του παραγωγικού τομέα της Περιφέρειας μας που μπορούν να εξασφαλίσουν δυναμική διείσδυση στις αγορές του εξωτερικού, ενισχύοντας την εξωστρέφεια της τοπικής μας οικονομίας και την ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών μέχρι την επαναφορά των live εκθεσιακών γεγονότων» τόνισε σχετικά με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στις παραπάνω διοργανώσεις ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας Σωτήρης Μπάτος.