Προωθώντας παντού το brand name που ακούει στο όνομα Θεσσαλονίκη
ΟΤΘ:
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετείχε μαζί με τη Διεύθυνση τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην Athens International Tourism & Culture Expo 2022 και πιο συγκεκριμένα στα Β2Β meetings που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της έκθεσης που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο.
Εκπρόσωποι του ΟΤΘ βρέθηκαν και συνομίλησαν με επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου από 12 διαφορετικές χώρες.
Τα ενδιαφέροντα και οι ανάγκες τους διαφορετικά ανάλογα με την αγορά που εκπροσωπούν, όλοι όμως δείχνουν το έντονο ενδιαφέρον τους για το “κρυμμένο διαμάντι” του city break τουρισμού στην Ελλάδα, τη Θεσσαλονίκη.
Πολλοί από αυτούς ήδη στέλνουν τουρίστες από τις χώρες τους στη Θεσσαλονίκη και ενδιαφέρθηκαν πιο πολύ για θέματα μάρκετινγκ και επίλυση πιθανών προβλημάτων, ενώ άλλοι ζήτησαν ραντεβού με τον ΟΤΘ για να γνωρίσουν τον προορισμό και να βρουν τρόπους & λόγους για να τον εντάξουν στη λίστα των υπηρεσιών τους.
Όπως φάνηκε από τα αποτελέσματα των συναντήσεων, ένα επιπλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που προστίθεται στα ήδη υπάρχοντα του προορισμού, είναι η μεγάλη βιβλιοθήκη ψηφιακού υλικού του ΟΤΘ όπως και του σύγχρονου website του που είναι αμφότερα μεταφρασμένα σε 9 γλώσσες.
Η πρόεδρος του ΟΤΘ κα Βούλα Πατουλίδου που παραβρέθηκε στην ΑΙΤ expo, δήλωσε πως “Οι επαφές μας με τουριστικούς πράκτορες από όλο τον κόσμο είναι στενές και σταθερές, αυτός είναι και ο συνδυασμός που κάνει αποτελεσματική τη συμμετοχή μας σε διοργανώσεις όπως η ΑΙΤ. Συντηρούμε και αυξάνουμε τον κύκλο αυτό των συνεργατών που στηρίζουν και στηρίζονται από τον προορισμό της Θεσσαλονίκης”, κατέληξε η αντιπεριφερειάρχης και η ανακοίνωση του Οργανισμού.