Ο Ματθαίος Αμπατζίδης για τα γλυπτά στη Νέα Κρήνη – Προχειρότητα ακόμη και στα αυτονόητα
«Καλαμαριά Πρωταγωνίστρια»:
Σχολιάζοντας την τοποθέτηση των γλυπτών εμπνευσμένων από τη Μικρασιατική Καταστροφή στην παράλια ζώνη της Καλαμαριάς ο επικεφαλής του συνδυασμού «Καλαμαριά Πρωταγωνίστρια» και
υποψήφιος δήμαρχος Ματθαίος Αμπατζίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Πριν μερικούς μήνες ο δήμαρχος Καλαμαριάς παραλαμβάνοντας τα γλυπτά που δημιούργησαν κορυφαίοι καλλιτέχνες για να κρατήσουν ζωντανές τις μαρτυρικές μνήμες της Μικρασιατικής Καταστροφής έκανε λόγο για έναν “θησαυρό” που αποτελεί πλέον κομμάτι της πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης μας.
Και πώς αξιοποίησε ο κύριος Δαρδαμανέλης την πολύτιμη αυτή, πράγματι, παρακαταθήκη; Αραδιάζοντας τα γλυπτά στο παραλιακό μέτωπο, χωρίς την εγκατάσταση του απαραίτητου φωτισμού για την ανάδειξή τους, χωρίς κάποια ενημερωτική επιγραφή, πάνω σε επικίνδυνες βάσεις που ελλοχεύουν κινδύνους τραυματισμών. Αλήθεια, έγινε κάποια μελέτη για την επιλογή του
χώρου τοποθέτησης; Έτρεξαν οι διαδικασίες για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου ώστε να φιλοξενήσει τα γλυπτά;
Η απίστευτη προχειρότητα που χαρακτηρίζει όλο το έργο αυτής της ανεκδιήγητης δημοτικής αρχής αποτυπώνεται στη διαχείριση αυτών των έργων τέχνης. Η αίσθηση που αποκομίζει κάποιος επισκεπτόμενος την Αρετσού είναι πως κάποιοι …ξεφορτώθηκαν εκεί περιττά πράγματα πουν δεν
χωρούσαν αλλού. Και αντί να “χτίσουμε” πάνω στα γλυπτά αυτά ένα νέο πολιτιστικό τοπόσημο για την προσφυγική μας πόλη, αντί να τα αναδείξουμε, να τα εντάξουμε, βάσει ενός ολοκληρωμένου σχεδίου σε κάθε γειτονιά, να τα προβάλουμε, να μιλήσουμε για αυτά, να διηγηθούμε την ιστορία τους, την
ιστορία των προγόνων μας, η διοίκηση αυτού του Δήμου φρόντισε δια της ανικανότητάς της να τα απαξιώσει. Γλυπτά ατάκτως ερριμμένα, από μια διοίκηση συνώνυμη της τσαπατσουλιάς.
Η Καλαμαριά πρέπει να αλλάξει πρόσωπο, πρέπει να αλλάξει δημοτική αρχή.Είναι πλέον θέμα αξιοπρέπειας» όπως ολοκλήρωσε τη δήλωσή του ο κος Ματθαίος Αμπατζίδης υποψήφιος δήμαρχος της παράταξης “Καλαμαριά Πρωταγωνίστρια”.