Η Θεσσαλονίκη ως προορισμός city break
Ο ΟΤΘ και η υπηρεσία ΕΟΤ Ισραήλ:
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και η υπηρεσία ΕΟΤ Ισραήλ πραγματοποίησαν ταξίδι δημοσιογράφων στη Θεσσαλονίκη με σκοπό την ανάδειξη του δυναμικού της πόλης μας ως προορισμού city break, με ειδικό βάρος προβολής τη γαστρονομία της.
Το ταξίδι διήρκησε πέντε μέρες και υποστηρίχτηκε από την αεροπορική εταιρεία Sundor, δεδομένης της έναρξης απευθείας σύνδεσης μεταξύ Τελ Αβίβ και Θεσσαλονίκης για όλη τη χειμερινή περίοδο.
Η δημοσιογραφική ομάδα αποτελούνταν από έξι επαγγελματίες από κορυφαία μέσα της χώρας. Συγκεκριμένα, εκπροσωπήθηκαν οι εξής online πλατφόρμες:
- Ynet (ynet.co.il). Είναι το μεγαλύτερο μέσο διαδικτυακής ενημέρωσης στο Ισραήλ.
- Walla (walla.co.il). Είναι το δεύτερο μέσο στην κατηγορία News & Media Publishers και πέμπτο συνολικά στη χώρα.
- Mako (mako.co.il). Είναι το τρίο μέσο στην κατηγορία News & Media Publishers και έκτο συνολικά στη χώρα.
- Haaretz (haarertz.co.il). Είναι το τέταρτο μέσο στην κατηγορία News & Media Publishers και δέκατο τρίτο συνολικά στη χώρα. Αποτελεί, εξάλλου, τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ενημέρωσης στο Ισραήλ αποκλειστικά για συνδρομητές.
- Maariv (maariv.co.il). Είναι το έκτο μέσο στην κατηγορία News & Media Publishers και δέκατο ένατο συνολικά στη χώρα.
- Reshet 13 tv (13tv.co.il). Πρόκειται για την ιστοσελίδα του δεύτερου μεγαλύτερου τηλεοπτικού καναλιού του Ισραήλ.
Το γκρουπ διέμεινε στο ξενοδοχείο ΟΝΟΜΑ, συνοδευόμενο από τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ισραήλ, κο Δημήτρη Βασιλειάδη και γευμάτισε, μεταξύ άλλων, στο ΜΕΤ HOTEL.
Κατά τη διάρκεια της διαμονής τους παρακολούθησαν την παρασκευή μπουγάτσας, πολλά master cooking classes καθώς και μενού γευσιγνωσίας τοπικής κουζίνας. Ακόμη επισκέφτηκαν το οινοποιείο Γεροβασιλείου και το αποστακτήριο Δοροδούλη όπου δοκίμασαν τοπικούς οίνους, τσίπουρο και παρεμφερή αποστάγματα.
Στη συνέχεια περιηγήθηκαν στον Νομό Θεσσαλονίκης, συναντήθηκαν με εκπροσώπους συνεταιρισμών και γεύτηκαν τοπικά εδέσματα. Τέλος, περιηγήθηκαν στην πόλη και απόλαυσαν λιχουδιές και εδέσματα τύπου “street food”.
Σε συνέχεια του ταξιδιού εξοικείωσης, δημοσιεύτηκε και το πρώτο άρθρο από τον Yaniv Granot της Walla που προτείνει «ονειρεμένες διακοπές σε μια ονειρεμένη πόλη»
Επιπλέον, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το τμήμα μάρκετινγκ της Sundor, δημιούργησε από το ήδη υπάρχον διαφημιστικό του υλικό, προωθητικό βίντεο της πόλης στα Εβραϊκά.
Η Sundor, θυγατρική του κολοσσιαίου εθνικού αερομεταφορέα El Al, το προώθησε σε όλα της τα μέσα και στο τεράστιο δίκτυο επαφών της μεταξύ των ταξιδιωτικών πρακτόρων του Ισραήλ, ενώ το χρησιμοποίησε και σε ειδική καμπάνια με μεγάλες εκπτώσεις εισιτηρίων για τη Θεσσαλονίκη, η οποία συγχρηματοδοτείται από τον ΕΟΤ.
Το βίντεο αυτό μαζί με την καμπάνια παρουσιάστηκαν από τη Sundor σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα στο πλαίσιο της έκθεσης Philoxenia 2022.
Με την ευκαιρία της παρουσίας των στελεχών της Sundor στη Philoxenia 2022 και τη σχετική συνεργασία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με ανθρώπους της Ελληνικής τηλεόρασης, η προέδρος του Ο.Τ.Θ. κα Βούλα Πατουλίδου πραγματοποίησε συναντήσεις με σκοπό τη διεύρυνση νέων συνεργασιών μάρκετινγκ μεταξύ Τελ Αβίβ και Θεσσαλονίκης, στις οποίες συζητήθηκαν συγκεκριμένα projects με όφελος για όλες τις πλευρές.
Η κ. Πατουλίδου δήλωσε: «Οι Ισραηλινοί αγαπούν τη Θεσσαλονίκη. O Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έχει στοχευμένη στρατηγική προβολής και προσέγγισης της ισραηλινής τουριστικής αγοράς. Η άριστη και γόνιμη συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ του Ισραήλ έχουν απογειώσει τις δράσεις μας».