Από τη μάχη της αφίσας στη μάχη του… αλγόριθμου!
Με τον Θέμη Σαρανταένα, σύμβουλο Marketing :
Από τη μάχη της αφίσας στη μάχη του… αλγόριθμου!Δηλαδή; Από την εκστρατεία πόρτα- πόρτα στη μάχη του έξυπνου στόρι στο Insta, στο τσαλάκωμα του TikTok, στο γερασμένο Facebook, και στο twitter! Αλλιώς, πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπήκαν στη ζωή των πολιτικών στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν τους πολίτες, κυρίως εκείνους που δεν ακολουθούν τα παραδοσιακά κανάλια της ενημέρωσης. Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, τα λεγόμενα και “σόσιαλ”, τα οποία μπήκαν δυνατά στη φετινή προεκλογική περίοδο και συνεχίζουν. Ο Θέμης Σαρανταένας, σύμβουλος Marketing, μίλησε για τις γενιές που υπάρχουν στα μέσα, τη δυνατότητα στοχευμένης καμπάνιας εκ μέρους των επικοινωνιολόγων. Τόνισε δε πως το κάθε μέσο εκτός από το συγκεκριμένο ακροατήριό του έχει και τις ειδικές του λογικές. Αναπόσπαστα σημεία της καμπάνιας είναι η αυθεντικότητα, η πρωτοτυπία και η καινοτομία ενώ το πιο SOS σημείο για τον υποψήφιο είναι η συνέπεια. Αν κάποιος εκλεγεί και μετά ξεχάσει τα σόσιαλ… τότε το κοινό του όσο γρήγορα τον ανέβασε τόσο γρήγορα και θα τον κατεβάσει, αλλιώς “μαυρίσει”.
Δείτε ΕΔΩ τον Θέμη Σαρανταένα.